Firma InfoCredit serdecznie zaprasza na szkolenie „Jak sporządzić profesjonalną analizę benchmarkingową na potrzeby dokumentacji cen transferowych?” To szczególna umiejętność w obecnych czasach - coraz więcej podmiotów zobowiązanych jest do prowadzenia dokumentacji cen transferowych, a sankcje za ich brak są bardzo dotkliwe.

Analiza porównawcza dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi to jedna z naszych specjalności. Tworzymy je na zamówienie naszych klientów i szkolimy kadry firm zobowiązanych do prowadzenia dokumentacji. Celem naszego kolejnego dwudniowego szkolenia jest przekazanie uczestnikom, w sposób zrozumiały i przystępny, praktycznej wiedzy w zakresie metodologii sporządzania analiz porównawczych. Wykorzystamy do tego najbardziej popularne narzędzia do benchmarkingu dostępne na polskim rynku: bazę Quick Analytics (Transfer Pricing) oraz bazę Amadeus. Po odbyciu tego szkoleniu każdy jego uczestnik powinien być w stanie samodzielnie sporządzić kompletną analizę porównawczą/benchmarkingową do użytku własnego lub na zamówienie klienta zewnętrznego.

 

Proponujemy dwa terminy szkoleń:

TERMIN nr 1: 14-15 października 2016, piątek–sobota, godz. 10-16.30, Warszawa

TERMIN nr 2: 21 –22 października 2016, piątek-sobota, godz. 10-16.30, Warszawa

W zależności od liczby zgłoszeń, zajęcia odbędą się w jednym lub obu terminach (minimalna liczba to 12 osób, maksymalna 25 osób).

Na szkolenia zapraszamy do siedziby InfoCredit (ul. Foksal 10). W przypadku większej ilości zgłoszeń zastrzegamy sobie możliwość przeniesienia do innej lokalizacji w centrum Warszawy lub bliskich okolicach.

Koszt uczestnictwa dla jednej osoby (2 dni, piątek-sobota) to 2500 PLN netto + 23% VAT. Koszt uczestnictwa jednej osoby (1 dzień, piątek lub sobota to 1700 PLN netto + 23% VAT. Drugi i kolejny uczestnik zgłoszony przez ten sam podmiot lub firmę otrzymuje 10 proc. rabatu. Licencjobiorcy QTPA lub Członkowie CCT otrzymują 15 proc. rabatu na każdego uczestnika. Rabaty nie sumują się.

Cena szkolenia obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat uczestnictwa oraz limitowany czasowo i ilościowo dostęp do bazy Quick Analytics (TP) dla celów szkoleniowych.

 

Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy można pobrać z poniższych linków:

Program szkolenia

Formularz zgłoszenia

 
 
Copyright by InfoCredit. Design by TWINS STUDIO

Wykorzystujemy technologię plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Korzystając z witryny InfoCredit wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji w Polityce prywatności.Zamknij komunikat