Nowa platforma dla wystawców stworzona przez MTP i InfoCredit

Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP) we współpracy z InfoCredit uruchomiły specjalną platformę internetową Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu. To nowy, elektroniczny serwis dla wystawców, który ułatwi proces zawierania kontraktów, współpracy biznesowej oraz działania promocyjne na targach.

Twórcy portalu Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu opracowali zestaw nowoczesnych narzędzi, dzięki którym klienci MTP będę mogli zaprezentować się nie tylko w Poznaniu, ale i w internecie. Dodatkowo będą mogli też wyszukać nowych kontrahentów oraz sprawdzić ich wiarygodność. Każdy z wystawców będzie mógł to zrobić bezpośrednio, za pośrednictwem platformy. Dane o firmach i analizy branżowe dostarcza InfoCredit, najstarsza polska wywiadownia gospodarcza, partner MTP w przedsięwzięciu Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu.

– Poprzez portal Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu przedsiębiorcy uzyskają możliwość łatwego dotarcia do informacji o strukturze własności, sprawozdań finansowych, czy analiz wskaźnikowych ponad 100 mln podmiotów z 21 krajów. Już szybka analiza raportów daje informację, czy firma jest rzetelna, a jej działalność transparentna. Dodatkowo można korzystać z sieci poleceń i zweryfikowanych opinii na temat danego przedsiębiorstwa – mówi Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu MTP. Jego zdaniem dzięki portalowi Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu wzrośnie bezpieczeństwo zawieranych transakcji biznesowych.

– Dziś, gdy polskie firmy szukają nowych rynków zbytu i nowych odbiorców na Zachodzie w wyniku rosyjskiego embarga i konfliktu na Ukrainie, informacja biznesowa nabiera szczególnego znaczenia. Zachód coraz bardziej interesuje się Polską, a polskie firmy zachodnimi. W InfoCredit rok do roku odnotowujemy znaczący wzrost zapytań zagranicznych firm o sytuację przedsiębiorstw w naszym kraju. Wynika to także z faktu, że polskie firmy coraz śmielej poczynają sobie na rynkach zagranicznych. Odnotowujemy także wzrost liczby zleceń na poszukiwanie potencjalnych odbiorców polskich usług i produktów w całej Europie. Wyjątkowa możliwość połączenia informacji o profilu działalności takiego kontrahenta z informacją o jego finansach jest szczególnie doceniana przez wielu przedsiębiorców – mówi Jerzy Wonka, dyrektor ds. rozwoju InfoCredit.

Każdy z wystawców otrzyma za pośrednictwem portalu Strefa Wystawcy dostęp do trzech raportów o firmach polskich. Kolejne raporty, w ramach potrzeb, będzie mógł dokupić po preferencyjnych cenach. Informacje, jak korzystać z tej usługi, wystawcy znajdą w materiałach informacyjnych dla oraz bezpośrednio na portalu Strefa Wystawcy.

Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu znacznie ułatwi też edycję wpisów katalogowych. Formularze papierowe zostaną zastąpione przez elektroniczne, co przyspieszy proces ich wypełniania i wysyłki. Każdy stworzony przez wystawców wpis ukaże się nie tylko w katalogach MTP, ale również w raportach opracowywanych przez firmę InfoCredit, udostępnianych przez internet odbiorcom na całym świecie. Nada to nową jakość informacji gospodarczej. Wpisy staną się międzynarodową wizytówką i będą pobierane wraz z każdym raportem o firmach wystawiających się w Poznaniu. Stwarza to zupełnie nowe możliwości związane z promocją produktów. Dla wsparcia marketingu targowego powstał Katalog Produktów publikowany w Internecie, w wersji mobilnej i tradycyjnej. Katalog umożliwi promowanie trzech produktów dla każdego wystawcy. Wpisy produktowe są bezpłatne. Za pośrednictwem platformy wystawcy otrzymają także elektroniczny dostęp do szeregu dodatkowych usług. Umożliwi ona przeglądanie złożonych i przyjętych zamówień oraz podgląd wystawionych faktur.

Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu w otwartej części będzie również serwisem informacyjnym  dla wszystkich zainteresowanych głównymi wydarzeniami w polskiej gospodarce. Znajdą tam państwo najnowsze informacje biznesowe, relacje z kolejnych targów, nowości z firm wystawiających się w Poznaniu, analizy branżowe i zapowiedzi imprez organizowanych przez MTP.

Pilotażowy program Strefa Wystawcy był już prowadzony podczas wybranych imprez targowych w ubiegłym roku. Jego twórcy otrzymali wiele pozytywnych ocen i sugestii. Na ich podstawie została zbudowana nowa wersja platformy Strefa Wystawcy – Dźwignia Biznesu, z której mogą już korzystać wystawcy targów Arena Design 2015, Meble Polska 2015 i Home Decor 2015.

Copyright by InfoCredit. Design by TWINS STUDIO

Wykorzystujemy technologię plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Korzystając z witryny InfoCredit wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji w Polityce prywatności.Zamknij komunikat